De zomer staat voor de deur. Een tijd van lange dagen, een vriendelijk zonnetje, vakantieplannen of gewoon wat meer rust in het dagelijks leven. Wij wensen iedereen een heerlijke zomer toe. Of u nu op reis gaat, eropuit trekt in de eigen omgeving of gewoon geniet van een rustig plekje in de tuin: neem de tijd om te ontspannen, nieuwe energie op te doen en te genieten van de mooie momenten die deze tijd van het jaar te bieden heeft. Tegelijkertijd is de zomer ook een mooie gelegenheid om oog te hebben voor elkaar. 

Een vriendelijk woord, een bezoekje, een kaartje of een uitnodiging voor een kop koffie kan veel betekenen voor iemand die alleen is. Laten we juist in deze tijd ook omzien naar onze medemens en aandacht hebben voor degenen die wel wat gezelschap, steun of belangstelling kunnen gebruiken. Laten we af en toe de klok vergeten, genieten van een goed gesprek, een wandeling in de natuur of een gezellig samenzijn met familie en vrienden. Zo maken we samen van deze zomer een tijd van rust, ontmoeting en verbondenheid.


De eerstvolgende woord- en gebedsdienst is de Najaarsviering op zondag 6 september om 9.30 uur. U bent van harte welkom!

De beheercommissie.

zomer 2026